درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 6
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 143159
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news

 اگر مؤسسه، دفتر، دانشگاه، اداره، پارک و خلاصه مکانی را می‌شناسید که دوست دارید نام آن را به نقشه‌های اینترنتی گوگل و به تمام نقشه‌های GPSها اضافه کنید، این مطلب را دنبال کنید. 

 

http://www.google.com/mapmaker

 

http://img.aftab.cc/news/90/google_map_maker.png

1- ابتدا نام شهر خود را جستجو کنید.

2- روی Satellite کلیک کنید تا نقشه ماهواره‌ای شهرتان را ببینید.

3- اگر می‌خواهید جاده (یا خط راه آهن یا بزرگراه و ...) رسم کنید، از ابزار Draw a Line یعنی http://img.aftab.cc/news/90/add_road.png استفاده کنید. اگر می‌خواهید منطقه (مثل ساختمان، پارک، محوطه و ...) رسم کنید از ابزار Draw a shape یعنی http://img.aftab.cc/news/90/add_area.png استفاده کنید و اگر می‌خواهید نقطه خاصی را اسم‌گذاری کنید (مثل دانشگاه، اداره، مؤسسه و ...) از ابزار Add a point یعنی http://img.aftab.cc/news/90/add_point.png استفاده کنید.

4- اگر جاده یا محوطه است، با دابل کلیک روی نقاط ابتدا و انتها خط‌ها را رسم کنید. اگر لازم شد، از نقطه وسط خط، خط را بشکنید و خلاصه ادامه دهید تا مسیر رسم شود. اگر نقطه است، روی نقطه مورد نظر کلیک کنید.

5- بعد از انتخاب ابزار، اطلاعاتی از قبیل نوع جاده و یا اگر point باشد، نوع مرکز پرسیده می‌شود. من در این مثال، University را انتخاب کردم. سپس اطلاعات مختلفی مثل تلفن، فکس، آدرس وب‌سایت، وسعت شهرت و ... پرسیده می‌شود که باید آن‌ها را تکمیل کنید.

6- در نهایت روی Save کلیک کنید.

بعد از این کار، ویرایش‌های شما (Edits) در حالت Pending (انتظار) قرار می‌گیرد. یعنی باید توسط کاربران دیگری نیز تأیید شود تا بر روی Google Maps قابل مشاهده باشد.

برای این که زودتر تأیید شود، به گروهی از دوستان خود که اکانت Gmail دارند، بسپارید که وارد همان Google Maker شوند و نام شهرتان را جستجو کنند. سپس روی Community Edits کلیک کنند تا ویرایش‌های شما را ببینند. حالا لیست مکان‌هایی که توسط شما و دیگران اضافه شده را خواهند دید. برای تأیید باید روی Review Edits کلیک کنند و اگر دیدند شما همه چیز را درست وارد کرده‌اید، طبق شکل زیر،Approve (تأیید) را انتخاب کنند و میزان اطمینان را Very Sure (خیلی مطمئن) و کیفیت اطلاعات را Excellent (عالی) انتخاب و Save کنند. همین!

http://img.aftab.cc/news/90/google_map_maker2.png

اگر می‌پرسید که چه موقع تغییرات من روی Google Map دیده خواهد شد، باید بگویم که ابتدا چند نفر باید آن را تأیید کنند، بعد یکی از مدیران مربوطه آن‌را تأیید خواهد کرد. معمولاً یک هفته طول می‌کشد.

امیدوارم دوستانی که فرصت کافی دارند و به ویژه دانشجویانی که رشته مرتبط دارند (نقشه کشی و ...) اقدام کنند و نقشه‌های مربوط به ایران را هر چه کامل‌تر و زیباتر کنند.

 



30 / 5 / 1391برچسب:, :: 5:44 ::  نويسنده : paygah

لطفا برای شنیدن و همچنین دریافت كد هر صوتی بی كلام بر روی شماره یا كد مورد نظر كلیك كنید


















































































 فرار 50 فروند قايق دزدان دريايي از محدوده آتش تكاوران نيروي دريايي ارتش.

عيدي تكاوران نيروي دريايي به ملت شريف ايران


معاون عمليات نيروي دريايي ارتش صبح امروز از نجات دو فروند كشتي تجاري ايراني توسط تكاوران اين نيرو از چنگ دزدان دريايي خبر داد.

به گزارش روابط عمومي نيروي دريايي ارتش، امير دريادار دوم سيد محمود موسوي، معاون عمليات نيروي دريايي ارتش با اعلام اينكه تكاوران غيور اين نيرو در آستانه فرارسيدن عيد سعيد فطر با خلق حماسه اي ديگر عيدي مردم شريف ايران را دادند اظهار داشت: دو فروند كشتي تجاري ايراني در موقعيت هاي 15 و 26 مايلي شمال غربي رأس باب المندب به ترتيب مورد تهاجم 20 و 30 فروند قايق تندرو دزدان دريايي قرار گرفتند كه اين دزدان پس از مواجهه با اجراي آتش به موقع و پرحجم تكاوران نيروي دريايي از محدوده متواري شدند.

وي افزود: ارزش تقريبي محموله هاي اين دو كشتي بيش از ميليون ها دلار برآورد شده و هم اكنون با سلامت كامل در حال ادامه مسير به سمت مقصد هستند.



 دولت ها و ملت های اسلامی مراقب توطئه پنهان سازی مسئله فلسطين باشند

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسؤولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی، به ترفندها و توطئه‌های پیچیده دشمنان برای پنهان سازی مسأله اصلی مسلمانان اشاره کردند و فرمودند: قدر‌ت‌های استکباری همان ابزار قدیمی یعنی «اختلاف بینداز و حکومت کن» را به کار گرفته‌اند. 

 

به گزارش سپاه نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری؛ حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به غفلت سالهاي متمادي ملتها و دولتهاي اسلامي و تسلط قدرتهاي سلطه گر بر سرنوشت آنها و ايجاد غده سرطاني صهيونيستي در قلب دنياي اسلام، افزودند: امروز به بركت بيداري اسلامي و حوادث مهم منطقه، اين پرده غفلت در حال كنار رفتن است كه بايد اين موضوع را مغتنم شمرد.
ايشان با تأكيد بر اينكه موضوع فلسطين و قدس، در قلب حوادث كنوني منطقه قرار دارند، خاطرنشان كردند: اين موضوع اصلي نبايد به فراموشي سپرده و به حاشيه رانده شود زيرا بسياري از مشكلات دنياي اسلام بواسطه وجود رژيم جعلي صهيونيستي است.
رهبر انقلاب اسلامي افزودند: امسال در راهپيمايي روز جهاني قدس، به بركت بيداري اسلامي، ملتهاي منطقه توانستند موضع خود را در اين قضيه بيان كنند.
حضرت آيت الله خامنه اي با اشاره به ترفندها و توطئه هاي پيچيده دشمنان براي پنهان سازي مسئله اصلي مسلمانان، خاطرنشان كردند: امروز بار ديگر قدرتهاي استكباري همان ابزار قديمي يعني «اختلاف بيانداز و حكومت كن» را به كار گرفته اند، بنابراين دولتها و ملتهاي اسلامي بويژه نخبگان سياسي و فرهنگي و روشنفكران و علماي دين بايد حقيقت و واقعيت را براي مسلمانان تبيين كنند.
ايشان صهيونيسم را خطري براي همه بشريت خواندند و افزودند: در حاليكه دشمن تلاش دارد تا با عمده كردن اختلافهاي طبيعي در قوميت، نژاد و مذهب، ميان مسلمانان ايجاد اختلاف و با واقعيت سازي، خطرهاي دروغين ايجاد كند ، امت اسلامي بايد همت و تلاش خود را بر عمل به اسلام و حفظ و تقويت وحدت و برادري و سرپيچي از اراده قدرتهاي بزرگ و در رأس آن امريكا قرار دهند.
رهبر انقلاب اسلامي،‌اختلاف ميان ملتهاي مسلمان را سم مهلك دانستند و تأكيد كردند: همواره بايد معيار مسلمانان، موقعيت و جايگاه دشمن آشكار باشد كه آنجا قطعاً جبهه باطل است و مقابل آن، جبهه حق قرار دارد.
در ابتداي اين ديدار آقاي احمدي نژاد رئيس جمهور، ماه رمضان را شرايطي استثنايي براي تمرين عبوديت و اعتلاي انسان در پيشگاه خداوند و وسيله پالايش روح و جان از آلودگي ها و تعلقات، بازگشت به فطرت الهي و كمال انساني و ميدان پرهيز از گناهان خواند.
وي با تأكيد بر اينكه ملت بزرگ ايران براي ساختن كشور و پيگيري حقوق اساسي ترديدي به خود راه نخواهد داد، افزود: مستكبران در سراشيبي سقوط قرار گرفته اند و پافشاري آنها بر زياده خواهي و ظلم و تعدي به حقوق ملتها، آنان را نجات نخواهد داد. 



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب