درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 24
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 126
بازدید کل : 143259
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news

 

 

پیام سردار فرماندهی و نماینده ولی فقیه سپاه کربلا به مناسبت روز خبرنگار
سپاه نیوز: به مناسبت فرا رسیدن 17 مرداد و ارج نهادن به مقام شامخ خبرنگاران، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام نظری اقدام به انتشار پیامی مشترک نمود.
به گزارش سپاه نیوز در این بیانیه آمده است: ن والقلم و ما یسطرون 
فرا رسیدن 17 مرداد، سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و صاحبان قلم و تلاشگران عرصه خبر تبریک عرض نموده و یاد و خاطره آن شهید بزرگوار را گرامی می داریم.
حفظ امانت و نگاه درست در نگارش بسیار مهم است و باید برای رضای خدا باشد و اگر افرادی تاثیرگذار بوده و وجود آنها برای جامعه بشری برکاتی دارد به وسیله قلم تربیت شده اند.
خبرنگاران عزیز در روزگاری که سرشار از رخدادهای رنگارنگ در عصر ارتباطات و اطلاعات می باشد می توانند نقش بسزایی در فرهنگ سازی و تغییر و تحول در نوع زندگی انسان ها ایفا نمایند.
خبرنگاران چشمان همیشه بیدار جامعه و بازوان پرتوان مسئولان بوده اند و نقش بسزایی در انتقال آگاهانه و صحیح اخبار به افکار عمومی دارند و نقش آنان به عنوان سربازان همیشه بیدار جنگ نرم در عرصه اطلاع رسانی و مبارزه با تهاجم فرهنگی در فرایند آگاهی بخشی به جامعه و تعالی فرهنگ اجتماعی انکار ناشدنی است و خبرنگاران باید در عرصه های مختلف خبری با رعایت اخلاق حرفه ای و اسلامی در این عرصه تلاش نمایند.
این روز را به همه تلاشگران صاحب قلم، عرصه خبر و رسانه و همچنین خبرنگاران افتخاری بسیج تبرک عرض نموده و ضمن تقدیر و تشکر از زحماتشان، توفیقات روزافزون و تداوم خدمت صادقانه و آگاهانه را در راستای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی و ضل توجهات حضرت ولی عصر (عج) مسئلت می نماییم.




بسیجیان باید در عرصه های فرهنگی حضور چشمگیری داشته باشند 


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه گفت: امروز بسیجیان در خط مقدم نبرد فرهنگی با دشمن هستند و باید در عرصه های فرهنگی حضور چشمگیری داشته باشند.


علی حجازی فر، در همایش مسئولان فرهنگی حوزه های مقاومت و هنرمندان بسیجی ارومیه افزود: امروز جنگ در عرصه فرهنگی مهمترین صحنه نبرد است كه نیازمند بیداری بسیجیان و نیز حركت با بصیرت است. 
وی اظهار كرد: لازمه ماندگاری هرچیزی در گرو فرهنگ است و محافظت از آن امروز جز اقدامات اساسی است.
اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری و مداحی از دیگر بخشهای این مراسم بود كه با حضور افزون بر 800 نفراز بسیجیان آذربایجان غربی در پارك ترافیك ارومیه برگزار شد.






گروه بازرسی سازمان بسیج مستضعفین از حلقه های صالحین بسیج در قم بازدید کردند
سپاه نیوز: به منظور بررسی روند اجرای برنامه های نظام تربیتی بسیج، گروه بازرسی سازمان بسیج مستضعفین روز دوشنبه 16 مرداد، از حلقه های صالحین حوزه مقاومت بسیج یک شهید ابراهیمی قم بازدید کردند.

به گزارش سپاه نیوز؛ اعضاء این گروه که شامل کارشناسانی از معاونتهای تخصصی آموزش، نیروی انسانی و طرح و برنامه بسیج با سرپرستی برادر حکمت بودند، با حضور در پایگاههای بسیج امام رضا(ع)، اباذر، شهید کاظمی و ولی عصر(عج)، با بررسی مشاهدات، مستندات و عکسهای مربوطه و استماع گزارشات مسئولین شعب مرتبط در پایگاهها، از نزدیک در جریان تلاش ها و پیگیری های مسئولین و وضعیت کیفی و کمی حلقه های صالحین قرار گرفتند.
بر اساس این گزارش، حجت الاسلام اعزازی معاون تربیت و آموزش بسیج سپاه علی بن ابی طالب(ع)، حجت الاسلام جوشقانیان معاون تربیت و آموزش ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) و همچنین نماینده بازرسی ناحیه به همراه فرمانده، مسئول شجره طیبه صالحین و جمعی از اعضاء شورای حوزه یک شهید ابراهیمی و فرماندهان پایگاهها و سرگروههای حلقه های صالحین در این برنامه بازرسی حضور داشتند.
لازم به ذکر است در بازرسی از حلقه های صالحین که تا پاسی از شب ادامه یافت، حلقه تربیتی صالحین مسجد المصطفی از پایگاه امام رضا(ع) که در حال انس با قرآن و تلاوت و فراگیری کلام الله بودند، جلوه زیبایی ازحضور جوانان و نوجوانان را به نمایش گذاشته و پیگیری های برادر بهبودی فرمانده و همچنین سرگروه ها و فعالان شجره طیبه صالحین این پایگاه مورد تحسین و تشویق گروه بازرسی قرار گرفت.



 


بسیجیان در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده‌اند 


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: بسیجیان در صحنه‌های مختلف توطئه‌های دشمنان را خنثی و نقش بر آب کرده‌اند. 
به گزارش سپاه نیوز از زنجان، سردار جهانبخش کرمی در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج ولایت توسط حوزه بسیج ادارات در اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان اظهار داشت: همه باید باور کنیم که دشمن جنگ نرم تمام عیار را علیه کشور آغاز کرده است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان همه توان خود را به کار گرفته‌اند که در جبهه جنگ نرم به کشور به ضرر برسانند، خاطرنشان کرد: دشمنان با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم درصدد از بین بردن باورهای دینی و ایمان مردم غیور و شهیدپرور کشورمان هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه دشمنان در جنگ امنیتی نیز مدت‌ زیادی است که وارد صحنه شده است، اضافه کرد: دشمنان اوج جنایات خود را با به شهادت رساندن دانشمندان و اساتید کشورمان نشان دادند.
وی تاکید کرد: سربازان امام زمان (عج) و فرزندان امام خمینی (ره) دستان پلید و به خون آغشته دشمنان را قطع کرده‌اند.
سردار کرمی با اشاره به اینکه دشمن در فضای سایبری با همه قوای خود وارد عمل شده است، افزود: دشمنان در این عرصه از هیچ چیزی فروگذار نکرده‌اند.
وی با بیان اینکه جنگ اقتصادی و ایجاد فشارها و تحریم‌های اقتصادی از دیگر جنگ‌های دشمنان است، ادامه داد: آنها تصور می‌کنند که در این جبهه می‌توانند به مردم فشار بیاورند در حالی که مردم همیشه گوش به فرمان ولایت هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه نیروهای متخصص و توانمند زیادی در کشور وجود دارد، اضافه کرد: با وجود منابع عظیم کشاورزی، آب، زمین‌های مستعد و نفت شاهد پیشرفت‌های بیشتری در این حوزه هستیم.
وی با بیان اینکه دشمن در طول هشت سال دفاع مقدس و جنگ در خلیج فارس شکست سختی خورد، افزود: در جنگ با حزب‌الله لبنان و در جنگ غزه پوزه دشمنان به خاک مالیده شد.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه در حال حاضر دشمنان با همه قوا در سوریه وارد عمل شده‌اند، خاطرنشان کرد: دشمنان امروز همه خاکریز‌های خود را در کشورهای اسلامی از جمله مصر، لبنان، فلسطین، افغانستان و حتی در کشور خود از دست داده است.
وی با بیان اینکه دشمنان درصدد کسب یک دستاورد بزرگ در سوریه بودند، ادامه داد: آنها می‌خواستند یکی از خاکریزهای جبهه مقاومت را بشکنند، اما تاکنون موفق نشده‌اند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان عدم موفقیت دشمنان در سوریه را محقق شدن وعده خدا دانست.
وی با اشاره به اینکه با وجود ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب در راس نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و با وجود مردم غیور و ولایت‌مدار دشمنان با شکست مواجه می‌شوند، یادآور شد: بسیج در مبارزه با دشمنان به ویژه استکبار جهانی پیشتاز است.
سردار کرمی با تاکید بر اینکه دشمنان در دوران دفاع مقدس به این نتیجه رسیده‌اند که ایران روز به روز قدرتمندتر شده و جایگاه آن در جهان بالاتر می‌رود، تصریح کرد: هر کشور و نظام و ملتی که به جای ایران بود در مقابل تهاجم بزرگی که با پشتیبانی شرق و غرب صورت می‌گرفت، محکوم به فنا بود.
وی با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) با تدابیر و راهبردهای استراتژیک خود اعلام بسیج عمومی کردند و مردم با لبیک به امام راحل آماده حضور در جبهه‌ها بودند، تصریح کرد: با وجود اینکه شرق و غرب از رژیم صدام حمایت و پشتیبانی می‌کردند، دشمن نتوانست کاری از پیش ببرد و شکست خورد.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بسیجیان در صحنه‌های مختلف پوزه دشمنان را به خاک مالیده‌اند، ادامه داد: بعد از دفاع مقدس این شجره طیبه وارد جهاد سازندگی شده است.



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب