درباره وبلاگ
آرشيو وبلاگ


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 16
بازدید دیروز : 15
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 143169
تعداد مطالب : 90
تعداد نظرات : 152
تعداد آنلاین : 1

خبر گزاری ((پایگاه))

سایت رسمی امام خمینی

سایت رسمی مقام معظم رهبری

سایت رسمی آیت الله هامشمی رفسنجانی

سایت رسمی سید حسن خمینی

این صفحه را به اشتراک بگذارید
paygah,news

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای، فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال 1433 هجری قمری را به مقامات و فرماندهان ارتش کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت.

سردار سرلشکر سیدحسن فیروزآبادی رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیام‌های جداگانه‌ای، فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال 1433 هجری قمری را به مقامات و فرماندهان ارتش کشورهای اسلامی جهان تبریک گفت.
سرلشکر فیروزآبادی در بخشی ‌از این پیام‌ها، عید سعید فطر و عید شکوفایی فطرت الهی و تعالی روح انسانی را به فرماندهان و نیروهای مسلح کشورهای اسلامی تبریک و تهنیت گفته است.


در بخشی از پیام تبریک رییس ستادکل نیروهای مسلح آمده است: موج فزآینده اقبال که به سمت اسلام و ارزش‌های دینی و گسترش نهضت بیداری اسلامی روی آورده، نوید بخش تحول بنیادین در جهان معاصر است و نیروهای مسلح به عنوان کانونی اطمینان بخش، زمینه ساز اقتدار و امنیت ملی کشورها نقش حیاتی را در این عرصه دارند.
وی به مصائبی نظیر نسل کشی مسلمانان در فلسطین، افغانستان و میانمار که در جهان اسلام وجود دارد، اشاره کرد و افزود: رژیم صهیونیستی درصدد درگیر کردن ارتش‌های اسلامی و به وجود آوردن بحران‌های داخلی و بین‌المللی و مشابه آنچه در سوریه دیدیم، است.
سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: هدف اصلی این اقدامات مهار حرکت‌های اسلامی و تضعیف جبهه مقاومت و کاهش ظرفیت اثرگذاری کشورهای مسلمان در معادلات جهانی است که مقابله با آن نیازمند همفکری و هماهنگی دولتمردان جهان اسلام و هوشیاری نسبت به ابعاد این توطئه‌ها است.
رییس ستادکل نیروهای مسلح در ادامه ضمن ابراز امیدواری و تمسک جستن به آیات نورانی قرآن مجید در سایه وحدت و همدلی، شکوفایی روز افزون امت‌های اسلامی و قطع ایادی دشمنان اسلام و صلح و آرامش را در تمام جهان اسلام خواستار شد.
سرلشکر فیروزآبادی در پایان برای مقامات نظامی کشورهای اسلامی و خانواده‌های آنها و همچنین نیروهای مسلح این کشورها از خداوند منان سربلندی و بهروزی مسئلت کرد.



مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات روزه داران در ماه ضیافت الهی گفت: تبریک عید فطر به خاطر توفیق یافتن برای یک ماه بندگی در ماه مبارک رمضان است.
 
 

به گزارش باشگاه خبرنگاران بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام کریم سرافراز در حسینیه آیت الله بهاء الدینی افزود: ماه رمضان، ماه عهد بستن با خدا برای تداوم انجام عبادات در اول وقت و خدمت رسانی به همنوعان و برادران ایمانی است.
وی با اشاره به حدیثی از نبی مکرم اسلام(ص) ادامه داد: اگر بندگان خدا می دانستند که در ماه مبارک رمضان چه فضیلتی است، دوست می داشتند که تمام سال رمضان باشد.
حجت الاسلام سرافراز، ماه مبارک رمضان را ماه برکات، رحمت و مغفرت الهی خواند و اظهار داشت: توفیقات عبادت و طاعت در این ماه عزیز به منزله نور هستند و بایستی سعی و تلاش داشته باشیم تا این انوار الهی را بعد از ماه رمضان نیز حفظ کنیم.


وی با اشاره به روایتی از امام باقر(ع)گفت: باید از خدا بخواهیم که توفیق اطاعت و بندگی در ماه های رمضان دیگر را به ما عنایت کند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با تبریک فرارسیدن عید سعید فطر افزود: عید سعید فطر را بخاطر این تبریک می گویند که توفیق عبادت خدا در یک ماه رمضان نصیب بندگان شده است.
وی با بیان حدیثی از حضرت علی(ع) گفت: عید برای کسی است که روزه اش مورد قبول خداوند واقع شده و باید هر روزی که در آن معصیت خدا انجام نشد، آن روز را جشن بگیریم.
گفتنی است: تجلیل از خادمان، حافظان و برگزیدگان کلاس های قرآن کریم و تفسیر در ماه مبارک رمضان از دیگر برنامه های این روز بود.


شایان ذکر است، دعای وداع با ماه مبارک رمضان با نوای دلنشین حجت الاسلام رفیعی در آغاز این مراسم قرائت شد.
همچنین نظیر این مراسم در حسینیه امام خمینی (ره) تیپ 44 حضرت قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد.



 سپاه نیوز: رییس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به تاثیر راهپیمایی روز قدس بر روحیه مردم سوریه، گفت: مردم این کشور تقاص ایستادگی در برابر ظلم، زور و رژیم صهیونیستی را پس می‌دهند. 

 

به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدی، رییس سازمان بسیج مستضعفین درحاشیه راهپیمایی بزرگ روز قدس در تهران با اشاره به برگزاری راهپیمایی روز قدس در حدود 1400 شهر دنیا و با حضور 100 میلیونی مردم آزادی‌خواه جهان، این امر را تحقق فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر تشکیل بسیج 100 میلیونی جهان اسلام دانست و افزود: ان شاءالله بزودی شاهد منسجم شدن این راهپیمایی ها به سمت فلسطین عزیز خواهیم بود.


نقدی با بیان اینکه امروز مردم مظلوم دنیا از حضور ملت ایران در صحنه روحیه می‌گیرند، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس باعث می شود مردم سوریه عزمشان استوار تر شود و حمایت مردم دنیا از آرمانشان را ببینند.
وی ادامه داد: مردم سوریه تقاص ایستادگی در برابر ظلم، زور و رژیم صهیونیستی را پس می‌دهند.



 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب